فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: اختتامیه دوره بصیرت کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۵۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در مراسم اختتامیه اعلام کرد: در این دوره خانواده‌ها با روش‌های تربیت فرزند، همسرداری و آسیب‌های فضای مجازی آشنا شدند.

 وی با اشاره به اهمیت جایگاه نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی پدافند هوایی کشور بیان کرد: نیروی پدافند همواره با بصیرت کامل در واقعه‌های مختلف پشتیبان نظام و اسلام بودند.

 معصومی افزود: همه آنهایی که در راه حق و عدل در مواجه با ستمگران گام برداشتند، نزد خداوند پاداشی بزرگ داشته و خانواده‌های نیروهای مسلح، شهدا، جانبازان و ایثارگران در تقویت روحیه شکست‌ناپذیر این نیروها نقش بسزایی دارند.

 وی با بیان اینکه بصیرت به معنی داشتن اندیشه فاطمی و درک حقایق است، عنوان کرد: افراد با بصیرت به سبب اینکه اصل حقیقت برایشان تعریف شده هیچگاه درگیر حواشی نمی‌شوند.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با ماهیت خاص خود، قصد دارد از هر راهی که شده به ما صدمه بزند و مملکت ما به سبب داشتن افراد با بصیرت همانند خدمتگزاران نظام، آسیب نخواهد دید.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار